Bandet

Bandet
Efter träningen en sommarkväll någonstans i Sifferbo Gagnef Dalarna..Från vänster: Kalle Wahlbro, Christer Damm, Sören Löken Löfgren och Guma Hammar

2009-03-29

Häradsbygden

Hej alla Blue Feet lyssnare! Igår lördag den 28 mars spelade vi än en gång i bystugan i Häradsbygden, och som vanligt åkte vi hem med en känsla av tillfredsställelse.Mycket positiva människor som trivs och gillar vår musik. Beröm får vi också, och det är ju ganska kul för vi svenskar är väl inte kända för att vara vänliga mot varann direkt..
Själv var jag trots mycket fina uttalanden om min vokala insats inte riktigt nöjd med mig själv och det jag presterat, även om publiken säger annat.
Det känns som om det finns en liten väg kvar att gå innan allting är som förr.
Jag genomgick en 9 timmar lång operation i magen för 2 månader sedan, och ännu kan jag inte riktigt sjunga för fullt med magmusklerna....som ju används vid sång..
Men det kommer!! Löken hade en fin kväll, jag undrade emellanåt när solona skulle sluta, men han var i fin form och kände uppenbarligen spelglädjen precis som jag.
Ett stort tack till all publik, och du som ville höra Carlene Carters hit Every little thing..ledsen att vi inte kunde den, men kanhända sker det underverk och rätt vad det är så kommer den också?

Ha det ! tycker Kalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar