Bandet

Bandet
Efter träningen en sommarkväll någonstans i Sifferbo Gagnef Dalarna..Från vänster: Kalle Wahlbro, Christer Damm, Sören Löken Löfgren och Guma Hammar

2009-05-30

Dies und jenes..

Hi alla Blue Feet vänner... Finns det några kvar? Jag hoppas det, trots att bloggen inte uppdateras på det sätt som är vanligt hos exempelvis Blondinbella...Vi har ju inte de connections som kändisar har, vi vill ju bara skriva om musik..

Såg nyss en intervju med Elton John som gästade Elvis Costello i någon show..Vad som slår mig är, att den bild, som ges via media av alla stora stjärnor, så ofta är falsk..
Elton berättade bland annat hur stolt HAN var över att Frank Sinatra hade sjungit en av hans sånger..A song for you...Han hade till och med ringt sin mamma och berättat det..

Det får mig att inse, att vi är alla likadana! Oavsett hur berömd, hur "stor" du är eller hur bra det går i livet, det viktigaste förblir: JAG blir sedd! Någon ser mig!

Och mina vänner, det tror jag att vi alla känner. Vi, som musiker i Blue Feet, älskar att ni ser oss, och vi älskar att se er, kära publik, de gånger vi spelar!!
Låt oss hoppas att 2009 på hösten blir en tid där vi tillsammans ska uppleva musiken från 60-talet framåt tillsammans!!
Skön sommar tillägnas de eventuella besökarna av denna blog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar