Bandet

Bandet
Efter träningen en sommarkväll någonstans i Sifferbo Gagnef Dalarna..Från vänster: Kalle Wahlbro, Christer Damm, Sören Löken Löfgren och Guma Hammar

2009-07-22

Mysko musik...I väntan på att alla har avslutat sin semester med sina nära och kära och har tid för litet rep med Blue Feet så ägnar jag min inneboende drift att alltid hålla på med musik till att skapa egen mystisk musik hemma..just nu rullar en fem minuters låt som jag pumpat in litet bubblor, och andra ljudeffekter i,på min studio här i Bysjön...
Kanske ska lägga ut den på Youtube för litet kommentarer..
Behöver hjälp till det av den yngre generationen som har märkvärdigt lätt för dessa saker..

Jag återkommer om när den finns på Youtube!! Det är dock inget som BlueFeet kommer att ägna sig åt..

Kalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar